Învățământ vocațional
Învățământul preuniversitar vocațional se află, în acest moment, în fața unei încercări atipice. Acesta trebuie să răspundă unor întrebări de genul:
- Cum se va organiza și desfășura activitatea didactică în anul școlar 2020-2021?
- E nevoie de scenarii în materie de organizare?
- Dacă da, care ar trebui să fie acestea?
Pentru diferitele situații care pot apărea, altele decât cea care ar permite deschiderea tuturor unitățilorde învățământ vocațional (Scenariul 1), au fost concepute alte două scenarii: un scenariu cu soluții de derulare a activităților cu elevii combinat „față în față” cu „online” (Scenariul 2) și un scenariu în care se poate reveni la formula de învățare exclusive „online” din timpul stării de urgență/alertă, evident, cu unele adaptări, ameliorări și corecții, în funcție de lecțiile învățate (Scenariul 3). Documentul atașat repertoriază toate aceste variante.
Acest ghid reprezintă o recomandare a Ministerului Educației și Cercetării și nu are caracter obligatoriu.